Over Ambtenarenkrediet

Ambtenarenkrediet is dé kredietbemiddelaar voor iedereen die werkzaam is in de publieke sector. Ambtenaren en semi -Ambtenaren kunnen bij Ambtenarenkrediet terecht voor een voordelige en verantwoorde lenen. Geld lenen voor Ambtenaren kan voordeliger omdat ambtenaren bekend staan als zeer goed betalende consumenten. Bij Ambtenarenkrediet bent u aan het juiste adres voor uw verantwoorde en voordelige lening.

Wat wij voor u doen

Ambtenarenkrediet bemiddeld in financ
ieringen. Als u bij Ambtenarenkrediet een lening aanvraagt gaan wij direct voor u aan de slag om naar de voordeligste oplossing te gaan. Hierbij letten wij uiteraard scherp op de rente die wij u kunnen aanbieden. Deze kan in veel gevallen lager zijn dan de rente die anderen u kunnen bieden. De reden hiervoor? Consumenten die werkzaam zijn in de publieke sector staan bekend als goede betalers. Goede betalers betekent voor de bank een lager risico. En dit vertaald zich weer in een voor u lagere rente.

Geen Ambtenaar en toch geld lenen?

Als u werkzaam bent in de publieke sector kunt u een aanvraag bij Ambtenarenkrediet. Ook als één van beide werkzaam bent in de publieke sector. Maar wat als u beide niet werkzaam bent in de publieke sector? Is het dan toch mogelijk om een lening aan te vragen?
Het antwoord daarop is eenvoudig. U kunt een aanvraag indienen, deze zal alleen niet door Ambtenarenkrediet in behandeling worden genomen, maar door de moedermaatschappij, Krediet Groep Nederland. Ambtenarenkrediet is écht alleen voor de consumenten die werkzaam zijn in de publieke sector.

Beloningsbeleid

In het verleden is er veel te doen geweest over beloningen in de financiële sector. Bij Ambtenarenkrediet hebben we een duidelijk beloningsbeleid.
Alle medewerkers hebben een vast basis salaris. Geen bonussen en geen provisies. Een duidelijk, beheerst beloningsbeleid.

Waar kunt u terecht met klachten?

Wij zijn u uiteraard zo goed mogelijk van dienst. Helaas kunnen ook wij fouten maken. Indien u een klacht heeft verzoeken wij u dit kenbaar te maken aan de directie. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een schriftelijke ontvangstbevestiging van de klacht. Uiterlijk binnen 6 weken na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een reactie en standpunt.
Komen we er samen niet uit? Dan kunt u zich wenden tot het kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.